Klantenservice.

Betalen.

Je kunt op verschillende manieren betalen in de webshop, namelijk:

  • Ideal.
  • Vooraf overmaken.
  • Betalen bij afhalen. (zowel pin als contant betalen mogelijk).

De online betalingen worden afgehandeld via uw vertrouwde internet omgeving en eigen bank.

Alle bedragen zijn inclusief 21% btw.

Vrolijke Famkes werkt met Mollie als tussenpersoon.
 

Verzenden en verzendkosten.

Alle bestellingen worden (tenzij anders vermeld) binnen 1 tot 2 werkdagen na ontvangst van betaling aangeboden bij PostNL.
De verzendkosten in Nederland bedragen: €3,50 voor brievenbuspost of €6,50 voor pakketpost. 

 

Ruilen of retourneren.

Een tevreden klant is belangrijk voor Vrolijke Famkes.
De klant moet blij zijn met de aankoop. Mocht het onverhoopt voorkomen dat je een kledingstuk of ander item gekocht hebt waar je een andere verwachting van had, dan is het mogelijk om hem te ruilen dan wel te retourneren.
Je hebt hiervoor na ontvangst 14 dagen de tijd . De voorwaarden voor ruilen en retourneren kun je terugvinden in de Algemene voorwaarden.

Meld je ruiling of retour aan via info@vrolijkefamkes.nl zodat wij weten dat we een retourpakket kunnen verwachten.

Verpak het ongedragen kledingstuk goed in de orginele verpakking met de labels intact aan het kledingstuk. Heeft u een ander item gekocht, verpak dan graag het item in originele verpakking. Na ontvangst in goede orde, ontvang je het aankoopbedrag van het kledingstuk of ander item binnen 14 dagen terug.
Kosten van de retourzending zijn volledig voor rekening van de koper.

Retour zenden kan naar onderstaand adres:

Vrolijke Famkes

Stofakkers 50

7963 AP Ruinen

06-83966855

 

Klachten.

Klachten zijn er om op te lossen.
Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders dan horen wij dat graag.
Tevreden klanten vinden wij belangrijk.
Mocht de klacht gaan over een product van Vrolijke Famkes, ontvangen wij in de mail graag ook een duidelijke foto van het artikel. Waarin de aard van de klacht goed zichtbaar is. Je kunt de mail sturen naar info@vrolijkefamkes.nl waarna de klacht zal worden behandeld (binnen 14 dagen na ontvangst) en naar tevredenheid zal worden opgelost. 

 

 

 

Vrolijke Famkes
© 2013 - 2017 Vrolijke Famkes | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel